בעולם בו ברמן הוא הרבה מעבר לברמן (או פסיכולוג), קורס ברמנים ולמידה של יסודות המיקסולוגיה ממצבת אתכם בדיוק במקום בו אתם רוצים להיות.

מזה עשרות שנים שברמנים ממלאים תפקיד משמעותי בעולם האירוח וחיי הלילה. ברמנים כיום נתפסים כאמנים, בדרנים ומאסטרים במלאכתם. הם יוצרים חוויות בלתי נשכחות וממזגים במקצועיות יצירתיות, מיומנות והבנה עמוקה של טעמים. אם אי פעם חלמתם להיות ברמנים מקצועיים , בית ספר לברמנים "בר מאסטר" מציע מגוון קורסי ברמנים כדי שתוכלו למצוא בדיוק את מה שנכון עבורכם. בואו להכיר…

בית ספר לברמנים להיות מקצוענים
בואו להיות חלק מצוות ברמנים מקצועי ואיכותי!

טיפה של התפתחות

בעבר, ברמנים נתפסו כמוזגי משקאות בלבד, אך תפיסה זו השתנתה באופן דרסטי בעשרות השנים האחרונות. כיום, בעידן המודרני, ברמנים הם אנשי מקצועו הבקיאים היטב באמנות המיקסולוגיה, שמשלבת מיומנויות קולינריות, כימיה ומופע ראווה. בנוסף, ברמנים יוצרים קוקטיילים שהם לא רק טעימים אלא גם ברמת אסתטיות גבוהה מבחינה ויזואלית ורלוונטיים מבחינה הקשרית לאופן הבילוי. השינוי שחל במקצוע הברמנים מצריך גישה חדשה להכשרה – כזו המאמצת יצירתיות, טכנולוגיה והבנה עמוקה של מגמות גלובליות. בדיוק בשביל זה יצרנו את קורסי הברמנים של בית ספר לברמנים.

5 סיבות טובות להירשם לקורס ברמנים

קורס ברמנים הוא יותר מסתם סדרה של שיעורים על איך מערבבים משקאות. מדובר באוסף של חוויות סוחפות שמעשירות אתכם בידע ובכישורים. יש סיבות רבות וטובות להירשם לקורס ברמנים ואלו רק 5 מהן:

  1. השכלה מקצועית איכותית: קורס ברמנים מאפשר גישה למדריכים מהשורה הראשונה, מתקנים חדישים ותוכנית לימודים המתעדכנת כל הזמן כדי לשקף את המגמות השונות והמתחדשות בתעשייה. בנוסף, המדריכים בצוות מאפשרים לכם ללמוד מהוותיקים והמומחים בתעשייה, המביאים עמם ניסיון וידע של שנים ומוזגים אליכם את כל מה שיש להם להציע.
  2. הזדמנות כלכלית עבורכם: בכל הקשור לקידום קריירה, חשוב לזכור שתעודה כזו, יכולה לשפר את קורות החיים שלכם אם אתם כבר בתחום, ואם אתם חובבים, לאפשר לכם תוספת הכנסה בנוסף לעבודה היומית שלכם. כמו כן, בקורס מתאפשרת בניית קשרים עם אנשי מקצוע בתעשייה ועמיתים, מה שיכול להוביל להזדמנויות עבודה ושיתופי פעולה בעתיד. כשאתם שואלים את עצמכם כמה עולה קורס ברמנים, קחו בחשבון את המקפצה המקצועית שלכם.
  3. הכרת והבנת טרנדים גלובליים ותובנות תרבותיות: אנו מציעים הרבה מעבר למזיגה, שכן, חשוב ביותר לקבל הבנה עמוקה של מגמות קוקטייל בינלאומיות והמשמעות התרבותית של משקאות שונים וזה אחד מהדברים שהקורס מספק. פרספקטיבה גלובלית שכזו מסייעת ביצירת קוקטיילים שמתאימים בצורה מדויקת לקהלים שונים.
  4. ניסיון פרקטי: התנסות מעשית היא לב ליבו של הקורס. בקורס אתם הולכים לבלות שעות רבות מאחורי הבר, ותתנסו בצורה מקצועית בליווי והדרכת הצוות. בקורס תלמדו את המשמעות של כוסות ההגשה השונות ותכירו טכניקות קישוט יצירתיות המוסיפות גם משיכה ויזואלית וגם טעמים משלימים למשקאות.
  5. תכנית לימודים מתקדמת: התוכנית שאנו מציעים מכסה את היסודות ומתעמקת בטכניקות מיקסולוגיה מתקדמות, כולל הצצה לעתיד הענף, התעמקות באמנות קוקטיילים ושיטות מזיגה ברות-קיימא. התוכנית של הקורס מבטיחה שתצאו מוכנים היטב לעולם הברמנים הנוכחי והעתידי.

ועוד משהו: קורס זה מספק גם כמה כישורי חיים, שכן הטכניקות והידע שתרכשו, ישרתו אתכם בתחומים רבים בחייכם ומבחינת קריירה, יספקו בסיס חזק לצמיחה מתמשכת וחדשנות.

 

קורס ברמנים מקצועי - בית ספר לברמנים
תלמדו מהטובים ביותר – קורס ברמנים במסלול שלך!

קורס ברמנים – המסלול הנכון עבורכם

בית ספר לברמנים "בר מאסטר" מציע מספר מסלולים, כדי שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם. בין אם אתם רוצים ללמוד כדי להעשיר את הידע שלכם בעולם אלכוהול בכלל והמיקסולוגיה בפרט ובין אם אתם רוצים להתחיל או להתמקצע בקריירת מזיגה. קבלו טעימה של המסלולים השונים:

  • המקוון: קורס אונליין המתאים לחובבי אלכוהול ואירוח שרוצים להכיר ולהתעמק בעולם המזיגה, להכיר טכניקות מזיגה ושילובים למשקאות שונים וכל זאת מבלי לצאת מהבית.
  • המשוחרר: קורס ברמנים לחיילים משוחררים הוא קורס מורחב ומתאים לחיילים משוחררים וסטודנטים שעשו שירות צבאי ומעוניינים ללמוד להפוך לברמנים מקצועיים על חשבון הפיקדון הצבאי.
  • העסקי: קורס מקצועי שמתאים לכל מי שמחפש משהו  "קצר ולעניין". מספק ידע רחב בכל הקשור לעולם המזיגה ומכין אתכם לעבודה בתחום.
  • המתעמק: קורס מקיף המותאם למי שמחפש קורס ברמנים מעמיק. הקורס בנוי מידע מקצועי בתוספת 5 סדנאות התמחות.

כמה עולה קורס ברמנים?

כל מי שמתעניין בקורס ברמנים שואל את עצמו כמה זה עולה והתשובה לשאלה הזו פשוטה מאוד: תלוי בהיקף הקורס ובמקורות המימון (הכוונה היא לפיקדון של החיילים המשוחררים, למשל). בבית ספר לברמנים תמצאו קורסי ברמנים שמתאימים גם לכיס שלכם והמחירים נעים בין 1,500 ל-4,000 ₪. אין לנו ספק שמדובר בהתפתחות הבאה שלכם בדיוק במקומות שעושים לכם טוב אישית ומקצועית. קורס ברמנים הוא הרבה מעבר למזיגה, כבר אמרנו?

כשאתם חלק מקהילה

בית ספר לברמנים מציע גם את עצם היותו קהילת בוגרים, שכן, עם סיום קורס הברמנים, אתם הופכים לחלק מקהילת הבוגרים המשגשגת שלנו, המציעה בין היתר:

  • תמיכה מתמשכת: גישה לסדנאות, אירועים ומשאבים בלעדיים שעוזרים להתעדכן בטרנדים בתעשייה ולהמשיך בצמיחה המקצועית והאישית שלכם.
  • חיבור בוגר: לאחר הקורס, תוכלו להתחבר לבוגרים מצליחים שיכולים להציע הדרכה, עצות ותמיכה בזמן שאתם עושים את צעדיכם הראשונים בעולם הברמנים.
  • הזדמנויות קריירה: אתם מוזמנים להישאר מעודכנים לגבי משרות פנויות, הופעות עצמאיות ופרויקטים משותפים באמצעות החיבורים הנוצרים במהלך הקורס וכן, לוחות משרות ייעודיים.

 

הירשמו ועשו את הצעד הראשון לקראת קריירה מספקת ודינמית. המסע שלכם להפוך למיקסולוגים מומחים מתחיל כאן…